hari2 sedih

eh gonna show u somethin:


~berpakaian ihram haji ketika ini~

dia hero saya.saya sgt sayang dia.tapi Allah lagi sayang dia.baru2 ni dia meninggalkan saya.saya sgt sedih.eh apahal mcm iklan aiman xkesah neh.huhu.gonna tell u that dat was my grandpa.which is yg baru saja meninggal dunia di tanah suci Mekah pada 21 dec 2008.meninggal pada usia 89 tahun ketika dalam ihram haji di mekah.memang amat sedih kan.sebab beliau langsung xde menunjukkan tanda2 akan pergi selamanya ketika kami hantar beliau di tabung haji 28 nov yg lalu.eh.tapi sempat jugak ambik gmbr kenangan ngn beliau.uh.tapi xde pic aku sbb ak yg amik gmbr.sedihh!
eh nk cerita gak yang aku mmg sempat cium arwah sblm beliau pergi haji.sgt ingat kenangan tu.ahh.misss my grandpa.really2 much.Haji Omar Bin Majid.

3 comments:

hawa said...

takziah.

missy messy ;) said...

ye.tanx hawa.now i kno what u feel.takdenye atuk tersayang.huhu kan2?

hawa said...

mestilaa.dah org kite syg dah xde kat dunia.